Hej!

Hej! Jag har en sak och klargöra för er! haha, näe rå! men jag har verkligen INTE varit aktiv på bloggen, nej nej! jag lovade ju att jag skulle lägga upp bilder från kroatien och det tror jag att jag gör idag! MEN jag knäppte då inga bilder från göteborg! jo om ni såg på instagram men men... alla har ju inte instagram...:/ Såå jaa! den nya telefonen som bara ska lagas denna vecka tror jag och sen blir den MIN! Alla vet ju att jag vart sjuuuukt glad över min förra´eller nuvarande men dock så är den väldigt dryg, konstig och det finnns inget internet på den så det är därför jag alltid använder iPaden << ! Så jag ska få den och då lägger jag upp MYCKET mer än vad jag gjort nu! kommentera vad ni vill ha för inlägg ex, outfits, smink för idag och vad jag gör på dagarna typ!
Allmänt | |
Upp